Açıklamalı Türkçe Reklamcılık Terimleri Sözlüğü

Reklamcılık Terimleri Sözlüğünde 237 Açıklamalı Reklamcılık Terimi Listelendi.

Kültür : Bir toplumun üyelerinin Tarihi, toplumsal gelişme süreci içinde yaratılan bütün manevi inanç ve değe... devamını oku

Sunum : Müşteri arzularının tespitinden sonra satış elemanının müşteriyi ürün hakkında bilgilendirmesi ve ik... devamını oku

Alacak hesapları :Taksitlendirmek suretiyle satılan mallardan gelmesi beklenen paranın miktarı.

Bölgesel pazarlama : Belirli bir bölgede bulunan hedef kitlenin özel zevklerine, ihtiyaçlarına ve ilgi alanlarına yönelik... devamını oku

Damping :Bir ürünün bedelinin altında fiyatlandırma uygulaması.

Marka Yöneticisi : Firmanın mal ya da hizmet politikasında en basit anlamda pazarlama fonksiyonlarını planlar, geliştir... devamını oku

Birleşme : İki firmanın tek bir firma olması şeklidir ki genellikle büyük olan firmanın küçük olan firmayı satı... devamını oku

Cari aktifler :Nakit veya normalde bir yıl içinde nakde dönüştürülebilecek maddi varlıklar.

Fikir Liderleri : Bir konu üzerinde sahip olduğu bilgi ve uzmanlık ile çevresindekilere fikirleri, tutumları, tercihle... devamını oku

Giriş engeli :Yeni firmaların perakende pazarına girmelerini zorlaştıran koşullar.

Kapsam : Hedef pazarda yer alan ve belirlenen kanaldan verilen reklâmın ulaşabileceği potansiyel müşterilerin... devamını oku

Kâr : Bir işletmenin ürettiği veya sattığı ürün ya da hizmet için yaptığı masrafların elde ettiği gelirler... devamını oku

Kategori katili : Sadece tek bir kategoride yer alan ürün çeşitlerinin tamamını ucuz fiyatla bir arada satan perakende... devamını oku

Kitle pazarlama : Bir temel ürünü, müşteri kategorileri ve ihtiyaçları ayırımı gözetmeksizin büyük miktarlarda pazara ... devamını oku

Komisyon : Aracı olunan alışverişten yada başkası adına yapılan satıştan satışların belirli bir yüzdesi gibi sa... devamını oku

Konsinye mallar : Perakendecinin nihai satışı gerçekleştirene kadar ödemesini yapmadığı, satamadığı takdirde tedarikçi... devamını oku

Konserve sunuş : Potansiyel müşterilerin tamamına üzerinde değişiklik yapılmadan söylenen standart satış mesajı.... devamını oku

Kota : Uluslararası ticarette ithaline ya da ihracına izin verilen ürünün miktar veya değer olarak sınırlan... devamını oku

Müşteri hizmeti : Malın ve ya hizmetin satılmasından sonra da devam eden müşteri memnuniyetini arzulayan bir dizi pera... devamını oku

Ödeme hesapları : Stokta bulundurulan mallar karşılığında hammadde sağlayan işletmelere borçlu olunan paranın miktarı.... devamını oku

Referans grup : İnsanların inançlarını, duygularını ve davranışlarını kıyaslamak için temel aldığı bir veya daha faz... devamını oku

Tanıtım Bütçesi :Kampanyanın tamamlanabilmesi için gerekli olan kaynakların tümü.

Sosyal sınıf : Gelir düzeyleri, refah, beceri ve güçleri ile birbirlerine denk olan insanların oluşturduğu grup.... devamını oku

Tatmin : Bir mağazanın sattığı ürün veya verdiği hizmet ile ilgili olarak müşteri memnuniyetinin ne derece ka... devamını oku

Tüketim ürünleri :Nihai tüketiciye satılan mallar ve hizmetler.

Ürün hatları : Aynı Pazar ortamında, aynı hedef kitleye hitap eden, benzer ihtiyaçları karşılayan, birlikte kullanı... devamını oku

Ürün :Satışı yapılan ve müşterinin satın aldığı malların, hizmetlerin veya fikirlerin tamamı.

Upselling : Bir satıcının, müşteriyi daha pahalı olanı satın alması için ikna ettiği bir satış tekniğidir.... devamını oku

Diğer Reklamcılık Terimleri

[1]2 3 4 5 ... Son Sayfa

Sözlüğü Paylaş: tweet facebook

Reklamcılık Terimleri Sözlüğünde 237 Terim Kayıtlı.