Açıklamalı Türkçe Reklamcılık Terimleri Sözlüğü

Reklamcılık Terimleri Sözlüğünde 236 Açıklamalı Reklamcılık Terimi Listelendi.

Dönüştürme fonksiyonu : Dağıtım kanalı tarafından sağlanan mallar üzerinde yer, zaman, miktar, çeşit ve mülkiyet faydalarını... devamını oku

Hatırlatıcı reklâm : Bir ürün için daha önce verilen bilgileri ve eğitimleri tekrarlayarak hatırlatma ve akıllara kazıma ... devamını oku

Katalogdan perakende satış : Müşterilerle posta yolu ile katalog, broşür türü reklam ortamlarıyla doğrudan iletişime geçen ve mağ... devamını oku

Lojistik fonksiyonlar : Değişik ürünlerin bir araya getirilerek depolanması, gruplandırılarak müşteriye sunulması hizmetleri... devamını oku

Marka : Bir ürünü (mal veya hizmetin) benzeri rakiplerinden ayıran, ürünün fayda ve kalitesinin sembolü olan... devamını oku

Merchandising : Perakende işletmede hangi ürünlerin ya da ürün hatlarının bulundurulacağına ilişkin kararların tamam... devamını oku

Ön sipariş :Satın alma sezonundan önce verilen sipariş.

Psikolojik fiyatlandırma :Ürün bedelinin müşteriye daha cazip gelmesi için uygulanan bazı taktiklerdir.

Ticari rüşvet :Bir tedarikçinin satın almayı teşvik etmek amacıyla alıcıya para ve ya hediye teklif etmesi.

Yaşam tarzı :İnsanların yaşamak için kendilerine has olarak yaptıkları davranışların tümü.

Ürün müdürü : Bir ürünün üretiminden pazara sunulmasına kadar geçen aşamalardaki faaliyetleri ve çalışanları yönet... devamını oku

Tedarikçi :Bir perakendecinin müşterilerine sattığı malları temin ettiği üretici veya toptancı firma.

Satış koşulları : Satıcıyla müşteri arasında satın alma anlaşmasına eklenebilen ek ödemeler, nakliye, satış sonrası ve... devamını oku

Diğer Reklamcılık Terimleri

İlk Sayfa ... 5 6 7 8 [9]

Sözlüğü Paylaş: tweet facebook

Reklamcılık Terimleri Sözlüğünde 236 Terim Kayıtlı.